Pilates

Effektiv træning med fokus på ryg, mave, stabilitet og balance.

Pilates er optimal træning af den muskulatur der støtter rygsøjlen, det vil sige mave-og ryg muskler. Øvelserne giver øget styrke, udholdenhed og smidighed.

Formålet med træningen er at "genopbygge" den naturlige stilling i rygsøjlen og derved nedsætte unødige spændinger i kroppen. Pilates øger ligeledes kropsbevidstheden.

 

I træningen vil vi ind imellem bruge store og små bolde. Træningen vil altid afsluttes med ca.15 min afspænding.

 

Træning Vinter 2018

Start : Onsdag d. 3. jan   kl 16.15-17.30

Start : Onsdag d. 3. jan   kl 17.45-19.00 

Start : Onsdag d. 3. jan   Kl 19.15-20.15 ( KUN FOR MÆND )

Start : Torsdag d. 4. jan   Kl 8.15-9.30

Start : Torsdag d. 4. jan   Kl 9.45-10.45 ( Special hold. Ring 20816980 og hør nærmere )

       Ialt 12 gange. Pris 1100,- kr. Holdene slutter i uge 14 med ferie i uge 7.

 

Pilates Pilates

 

Meditation/Pilates/Afspænding

Her bliver du guidet ind i en meditation ca 25 min, derefter laver vi rolige pilates øvelser med fokus på vejrtrækning, skulder/nakkr og stræk.

Vi slutter af med afspænding. Varighed ca 75 min i et roligt tempo, hvor ro i krop og hoved er formålet.

Tidspunkt: Forår 2017

5 gange til 500,- Tilmelding og spørgsmål til mig på 20 81 69 80

 

meditation.pilates-afspaending